piątek, 22 grudnia 2017

Burmistrz dał się przekonać

Dobra nowina przed zbliżającymi się Świętami. Burmistrz Naczyński dał się przekonać do zmiany informacji na temat historii Przedborza zamieszczonych w parku przy ul. Trytwa. 


W listopadzie wysłałem do Burmistrza Przedborza wniosek w którym poprosiłem o usunięcie nieprawdziwych informacji na temat historii naszego miasteczka, jakie zostały umieszczone w odnowionym parku przy ul. Trytwa. O sprawie informowałem tutaj: 


W dniu dzisiejszym otrzymałem odpowiedź od Burmistrza w której informuje on, że część informacji już została poprawiona, a reszta zostanie wykonana podczas szykowania napisu na drugą stronę. 

Sprawdziłem. Usunięto tylko informację dotyczącą tego, że Kazimierz Wielki spotykał się w Przedborzu z książętami, którzy żyli 100 lat przed nim. 


Przyznać trzeba, że  cieszy pozytywna reakcja Burmistrza i zrozumienie z jakim mój wniosek się spotkał. Po Świętach prześlę do Urzędu Miejskiego treść dot. historii miasta, którą będzie można zamieścić na miejsce tych nieprawdziwych informacji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.