środa, 21 grudnia 2016

Życzenia świąteczne :)

Moi Kochani! 
 Święta za pasem, więc korzystając z okazji, chciałbym Wszystkim złożyć życzenia. Był to rok dla mnie z pewnych względów inny, jak pozostałe lata. Był to ciężki rok, a szczególnie jego druga połowa. Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło  .
 W takich chwilach "podbramkowych", odkrywa się w ludziach ich prawdziwą wartość. Odkryłem i ja. Rodzinie będzie czas podziękować przy Wigilijnym stole. Tutaj dziękuję najbliższym znajomym i przyjaciołom, których można tylko pozazdrościć. 
  
Przesyłam Wam najcieplejsze życzenia spełnienia Waszych najskrytszych marzeń, ciepła , radości ,zdrowia, wszystkiego tego na co najlepszego zasługujecie! Szczególnie świątecznie pozdrawiam Renata Świerczyńska - za zainteresowanie, opiekę, przyniesioną pomoc, bezinteresowność i nadzwyczajną dobroć serca , Alicja Ocimek za tą anielską otwartość, ciepło i serdeczność, jak i również pozostałym, którzy mnie wspierali i wspierają, wykazali troskę i pomoc, a przede wszystkim byli Krystyna Koń , Artur Zasobniak , Michał Mordak , Michał Koski , Renata Koska , Wojciech Ślusarczyk , Wojciech Mularczyk , Paulina Strojkowska, Iza Koska , Hanna Kaczmarek , Andrzej Kaczmarek , Agnieszka Tazbir, Wiktor Włodarski, Halina Włodarska , Teresa Sujka , Personel Szpitala Powiatowego w Radomsku , Patrycja Kaczmarek , Joanna Będkowska Basia Sobczyk, Weronka Michalec, ksiądz Rafał Praski, doktor Sławomir Nowerski, doktor Jadwiga - Kamińska Nowak, oraz wszystkim tym, których tutaj nie wymieniłem, ale na pewno są w moim sercu i myślach. Wesołych Świąt moi Kochani! Oby Wam się darzyło obficie w przyszłym 2017 roku!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.