czwartek, 17 listopada 2016

Kto w Przedborzu rządzi....

 Listopadowe święto. Dzień Niepodległości. Internet pełen obrazków, o tematyce patriotycznej. Na pierwszym miejscu króluje J. Piłsudski. A wśród nich jeden, który przykuwa moją uwagę, i z miejsca mam szybkie skojarzenie.



I oświadczenie majątkowe burmistrza. Jedyne z jakiego możemy się dowiedzieć, co Naczyński robił  i za ile jak był radnym i z którego się można dowiedzieć, że zostanie burmistrzem, było dla niego deską ratunku:


Dochód Naczyńskiego z tytułu prowadzenia swojej firmy w roku 2006 - 7 215 zł, to daje 601 zł /m. Przy dochodzie żony za rok 2006 - 71 767 zł . Można zaryzykować stwierdzenie, że Naczyńskiemu nie szło wcale.

Uważam, że komentarz jest zbędny.




2 komentarze:

  1. Anonimowy11/22/2016

    szczerze? jesteście żałośni. Patrzeć ludziom w kieszenie? Zadbajcie o swoje :) Dobrze wiemy jak bardzo wykształcona jest Pani K., którą również w jakiś sposób dąży do władzy :) Pan Z. też nie jest bogiem, bezrobotny? po rozwodzie? z alimentami na dziecko? Skąd ten przychód w takim razie?:) także puknijcie się w głowkę, zastanówcie, a potem piszcie, bo szczerze, w dupie mam ten wasz Przedbórz i wielką wojnę w nim, ale takie posty to strzał w kolano. Chyba, że chcecie trafić do bezmózgich małp, to by wiele wyjaśniało. Po co się wysilać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaspokoję Twoją jak i innych ciekawość - nie jestem po rozwodzie, ponieważ nigdy nie brałem ślubu, nie jestem bezrobotny ( w chwili obecnej po ciężkiej i rozległej operacji i w trakcie chemioterapii), tak mam dziecko na utrzymaniu i jestem z tego dumny, mój przychód to moja sprawa ponieważ nie pochodzi z środków publicznych i ja też nie pełnię funkcji publicznych, by, się musiał rozliczać przed anonimowymi bohaterami- tylko , że to są moje prywatne sprawy. W odróżnieniu od kieszeni burmistrza, który opłacany jest ze środków publicznych i zobowiązany jest do składania oświadczeń majątkowych. A ja mam gdzieś dupków, którzy pisząc takie komentarze, próbując mnie nimi oczernić, nie mają odwagi się pod nimi podpisać. Podobny styl prezentuje od jakiegoś czasu radny Dziuba.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.