wtorek, 11 grudnia 2018

Nie twierdzę, że mam rację, ale mam wątpliwości

Na I sesji Rady Miejskiej zrodziły się we mnie poważne wątpliwości, co do zgłoszenia projektów uchwał dotyczących m.in  dotyczących rady i pracy komisji przez burmistrza. Moje wątpliwości co do tego, czy organ wykonawczy może zgłaszać projekty uchwał dotyczące organu uchwałodawczego, próbowałem wyjaśniać podczas trwania sesji. 


Tłumaczenia radcy prawnego nie przekonały mnie, ponieważ nie zawierały żadnej podstawy prawnej, do tego typu postępowania. 
Znając przedborskie realia, jako radny, zgłosiłem ten problem Wojewodzie Łódzkiemu, który wszczął w sprawie podejmowanych na sesji uchwał postępowanie nadzorcze. Nie przesądzam, jaki będzie finał tej kontroli, ale chcę mieć jasność sytuacji oraz na przyszłość jasne stanowisko organu nadzoru i kontroli. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.