czwartek, 26 października 2017

Taka tam śmiesznostka...

Taka mała drobnostka, a jakże wiele mówiąca o urzędniku, który na każdym kroku podkreśla swoje długoletnie doświadczenie w pracy samorządu. Mowa w tym momencie o Janosik Wiesławie ( nie mylić z Wisławą rzecz jasna Szymborską). 


Pani Sekretarz - taką funkcję bowiem piastuje Pani Wiesława- sprowokowała mnie do tego wpisu, pismem jakie otrzymałem w dniu dzisiejszym. Prowokatorka z Pani Wiesławy jest przednia, albowiem sprowokowała mnie również do śmiechu, za co jestem jej bardzo wdzięczny, albowiem jak każdy wie - śmiech to zdrowie. Dziękuję ( bo w mojej sytuacji to chyba objaw troski ze strony Pani Wiesławy), że dba o moje dobre samopoczucie i daje powody do uśmiechu. 

Ale do rzeczy... 

W dniu 12 października wysłałem do Urzędu Miejskiego wniosek, z prośbą o wskazanie Uchwały Rady Miejskiej w Przedborzu, którą Rada przyjęła obowiązujący w parku im. T. Kościuszki regulamin.  Dziś, 26 października, otrzymałem pismo, o treści następującej: 




Pismo to spotkało się z następującą odpowiedzią:

"W związku z przesłanym mi pismem ( w załączniku ) , pragnę zauważyć co następuje:- Pani Sekretarz w związku z wydłużeniem terminu udzielenia odpowiedzi, powołując się na art. 13 ustęp 2, powinna go dokładnie przeczytać, i to ze zrozumieniem. Wtedy wiedziałby, że przedłużając termin na udzielenie odpowiedzi, powinna podać powód tego przedłużenia, czego nie uczyniła w piśmie Og. 1431.162.2091 z dnia 26 października 2017. Jest też druga możliwość. Uczciwie przyznać, że takiej Uchwały w chwili obecnej nie ma, i przyjęcie przedmiotowego regulaminu Rada procedować będzie na
najbliższej Komisji lub Sesji?
Nie byłoby to prostsze ? Uczciwsze ? I nienarażające Panią Sekretarz na śmieszność ?
W związku z powyższym wzywam do uzupełnienia pisma, o podanie przyczyn opóźnienia w udzieleniu odpowiedzi na mój wniosek." 

Powinienem jeszcze dodać, a czego z wrodzonej skromności nie uczyniłem, że należałoby się kilka słów wdzięczności, że dzięki mojemu wnioskowi przedborski chorał będzie miał zaszczyt usankcjonować regulamin parku. Ale na to nie liczę, a nawet okazania uczuć z tamtej strony nie chcę... Ot chociażby z przyczyn czysto estetycznych... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.