poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Jest mi niezmiernie miło!

2 kwietnia 2017 roku, wysłałem do Urzędu Miejskiego w Przedborzu wniosek w trybie dostęu do informacji publicznej, o następującej treści:


"w związku z tym, że chciałbym rozpocząć akcję promującą adopcję psów , które zostały wyłapane na terenie naszej Gminy i przebywają w chwili obecnej w schronisku "FUNNY PETS" , proszę o podanie numerów ID tych psów."

12 kwietnia otrzymałem odpowiedź treści będącą informacją o którą wnioskowałem. 

Nadto mój pomysł, musiał w Urzędzie Miejskim przypaść komuś do gustu, ponieważ na własną rękę, wyprzedzając mnie, zamieścili listę psów, (wraz z ich zdjęciami), znajdujących się w schronisku na utrzymaniu Gminy, które chętne osoby mogą adoptować.

Lista psów do adopcji znajduje się TUTAJ 

Jest mi niezmiernie miło, że skorzystano z mojego pomysłu. Szkoda, że nikt na to nie wpadł wcześniej. 

Jeszcze tylko, niech Gmina Przedbórz, wzorem innych gmin w kraju, w co roku uchwalanym programie, w którym mowa o bezdomności zwierząt, przyjmie odpowiednią strategię aby zachęcać mieszkańców do adopcji tych nieszczęśliwych zwierząt. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.