poniedziałek, 6 lutego 2017

Rejestr umów zawartych przez Gminę Przedbórz - czekamy do marca

Pani Wiesia na mój wniosek o udostępnienie skanów rejestru umów odpisała, że udostępni go dopiero 22 marca. Poczekam. Nie śpieszy mi się. Pani Wiesia wzywa mnie też, do wykazania ważnego interesu publicznego. 


Interes publiczny mam wykazać w związku z podaniem przez Gminę terminów na jakie zawierane były umowy. W związku z tym zmodyfikowałem żądanie udostępnienia informacji publicznej w tym zakresie, i poprosiłem o udostępnienie skanów umów w całości. 

Odpowiedź pani Wiesi: 




3 komentarze:

  1. Anonimowy2/06/2017

    Ważny interes jest taki,że podatnicy maja prawo wiedziec jak wydawane są ich pieniądze,szczególnie mając na uwadze dwukrotne wizyty policji
    w urzędzie miejskim,związane z wydawaniem środków finansowych i zatrzymanie w areszcie na jakiś czas,jednej z prominentnych urzędniczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2/07/2017

      Pani Wiesiu,czy warto tak się zachowywać?Stwarza pani sytuację,że
      coś jest nie teges,a przeciez pani nie zawieraŁA tych umów.
      Szef zdaje się być na wylocie,warto więc myslec o sobie,po co te dziwne opory.

      Usuń
    2. Anonimowy2/09/2017

      A nie mówiłem,że jest coś nie teges,policja weszła ponownie do urzędu w poszukiwaniu waznego interesu publicznego.Oby go znalazła.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.