środa, 21 grudnia 2016

Naczyński obchodzi Święta w swoim stylu - radny Mordak odpowiada na atak

 Ukazał się kolejny 28 nr, Biuletynu Naczyńskiego. Numer bardzo świąteczny, Bożonarodzeniowy. Mam nadzieję, że zaspokoił on chrześcijańskie poczucie wartości burmistrza. W Biuletynie nie odbyło się bez ataków na osoby, które Naczyńskiemu w tej gminie nie pasują.

Najwyraźniej nie zrozumiał przesłania RIO, które w protokóle pokontrolnym napisało, że Biuletyn ma zaspokoić potrzeby całej wspólnoty, a nie tylko potrzebę Naczyńskiego do szczucia na innych. 
Najwyraźniej Naczyński musiał nie zrozumieć, skoro protokołu nie podpisał.

W Biuletynie bezpodstawnie zaatakowany został m.in radny Rady Miejskiej  Michał Mordak.

 
fragment "artykułu" Naczyńskiego


Radny Mordak już odpowiedział, na te bezpodstawne i pozbawione sensu zarzuty, które spokojnie można nazwać majakami gorączkującego:
 Jak przed każdymi świętami czy to Bożym Narodzeniem, czy Wielkanocą wydawany jest przez urząd miejski Biuletyn Miasta i Gminy Przedbórz. Tradycją już się stało, że w każdym numerze jest jakiś „artykuł” w którym można znaleźć nazwisko MORDAK. W ostatnim numerze też go nie zabrakło. Do tej pory burmistrz wylewał żale w kierunku mojego ojca. Ostatnio jednak ten temat przycichł i musiał znaleźć sobie innego Mordaka do oczerniania. Padło na mnie, bo udzielam się publicznie i jestem radnym. Zamieszczam zdjęcie fragmentu „artykułu”, który spłodził Pan Naczyński. Od samego początku „autor” mnie szkaluje: „kuriozalnym donosem popisał się następny radny Michał Mordak”. 
Donosem gdzie? Na policji? Do prokuratury? Jeżeli Pan Naczyński ma takie informacje, to powinien je zamieścić również w tym tekście. Informuję, że żadnego donosu nigdzie nie składałem. A otrzymane pismo, o którym mowa dostałem nie od pracownika urzędu, ale od samego burmistrza, który podpisał się na dokumencie. Po zapoznaniu się z dokumentami, które otrzymałem z urzędu, stwierdziłem, że została w nich złamana ustawa o ochronie danych osobowych. W udostępnianych przez urząd dokumentach powinny być zanimizowane dane osób niepublicznych. W tym przypadku było inaczej. Powiadomiłem o tym wspomnianego w „artykule” Pana Pawła oraz jeszcze jedną mieszkankę Przedborza, której dane znalazły się w tych dokumentach. Nie były to więc jak to pisze burmistrz osoby „postronne”. 
Muszę poinformować, że w otrzymanych dokumentach widniały nie tylko imiona oraz nazwiska, ale również dokładne adresy prywatnych osób, co w mojej ocenie jest karygodnym zaniedbaniem administratora danych osobowych w urzędzie. Przekazałem też wspomniane dokumenty Panu Pawłowi na potwierdzenie tego, że burmistrz łamie prawo. Na tym moje „donoszenie” się skończyło. 
Chciałem na koniec skierować kilka słów do autora tego „artykułu”. To, że Pana ktoś kiedyś ochrzcił, nie czyni z Pana chrześcijanina, co pokazuje Pan przed każdymi świętami oczerniając ludzi, którzy mają odmienne poglądy od Pana. Mimo wszystko życzę Panu spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, czy tego drugie święta, które w tym roku również wypada 25 grudnia*. Miastu i Gminie Przedbórz życzę natomiast lepszego burmistrza, który będzie człowiekiem z klasą, a swoim zachowaniem będzie budził dumę mieszkańców, a nie prześmiewczy chichot.Panie Naczyński burmistrzem się bywa, a człowiekiem trzeba być zawsze!

Wpis pochodzi z profilu radnego M.Mordka na Facebook. 

A dla burmistrza mamy takie świąteczne przesłanie:



* Chodzi o żydowskie święto Chanuka, które w roku bieżącym rozpoczyna się 25 grudnia.-przyp. JP .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.